از صفحات مجازی خود چگونه بیشترین درآمد را داشته باشیم؟

تریبون

روش های نوین برای کسب درآمد به کمک اینترنت را میدانید؟




نکته اول: ما باید به خوبی خودمون و محیط اطرافمون رو بشناسیم و به این سوال پاسخ بدیم که دارایی های ما برای کسب درامد چی هستند؟

وقتی با این سوال مواجه میشیم در واقع میخوایم بدونیم چجوری میتونیم بیشترین استفاده مفید از تریبون هایی که در اختیار داریم داشته باشیم. منظورم از تریبون، هر صفحه یا کانال یا راه ارتباطی ما با مردم و دوستان و آشنایان ماست؛ یا به عبارت دیگه هرجایی که شنونده و بیننده داشته باشه!

خب هرکدوم از ما چندتا  تریبون داریم؟ هر تریبون ما کجاست؟ قدرت هر تریبون ما چقدره؟

به تعداد کانال های تلگرام یا یوتیوب که توشون ادمین هستیم یا پیج های اینستاگرام و همه گروه های مجازی تریبون داریم! تازه یک سری از ما تریبون های واقعی داریم که محدود به فضای مجازی نیست! مثلا نشریه ها؛ استاد ها و معلم ها؛ جمع رفقا یا فضاهایی که میتونیم صحبت کنیم! قدرت هر کدام هم با توجه به تعداد و کیفیت و قشر مخاطب هامون مشخص میشه. هرچی قشر خاص تر؛ تعداد بیشتر؛ کیفیت بالاتر؛ در نتیجه تریبون قوی تر.

نکته دوم: باید روی تمامی مهارت هایی که داریم حساب کنیم! از همشون به بهترین شکل استفاده کنیم:

اگر توان مالی خوبی دارید میتونید متخصص ها را برای اهدافتان جذب کنید یا میتونید روی مهارت های خودتون حساب کنید. از همه استعداد های خود استفاده کنید و در راستای کسب و کار خود محتوا تولید کنید؛ تبلیغ متفاوت ایجاد کنید؛ آموزش تولید کنید؛ محتواهای با کیفیت رو به اشتراک بزارید و وبلاگ خود را توسعه دهید.

  • در تمامی این مراحل أموزش و پیشرفت شخصی را یه هیچ وجه فراموش نکنید!

خب حالا موارد بالا چه کمکی به درآمد بیشتر میکنه؟ نکته همینه!
کارهای بالا کنار هم باعث میشن قدرت و مخاطب بیشتری داشته باشید و در نتیجه:

  • اگر فروشگاه هستید بیشتر از قبل میفروشید
  • اگر بلاگر هستید بیشتر از قبل بازدید خواهید داشت
  • اگر مدرس هستید بیشتر از قبل آموز خواهید داشت
  • اگر کمدین هستید بیشتر از قبل مخاطب خواهید داشت 
  • اگر خدمات میدهید بیشتر از قبل سفارش خواهید داشت

به هیچ وجه حتی ثانیه ایی از کیفیت تریبون خود غافل نشوید؛ خورده کارها کنار هم قشنگی را می آفرینند! یک چیز زیبا از چیزهای زیبای کوچکتری ساخته شده است.  به قول یک ضرب المثل انگلیسی:


خداوند در جزییات است!

 

حتما بخوانید: نکاتی در مورد الگوریتم 2020 اینستاگرام

 

تریبون

 

یکی از نکات طلایی و جدایی ناپذیر از کسب درآمد و فروش، بازاریابی و تبلیغات بوده و هست. حتی بزرگترین کسب و کارها هم از تبلیغ غافل نیستند بلکه بیشتر از بقیه اهمیت میدهند به این موضوع. حالا با این هزینه های بالا برای تبلیغات چیکار کنیم؟ از کجا شروع کنیم؟

قصد دارم چند ترفند برای انواع مدل های تبلیغات براتون بگم: 

  • تبلیغات غیر مستقیم: این تبلیغات با کیفیت ترین نوع و موثرترین راه تبلیغات است. به این شکل که با همون نکته ی بالا با یکی از روش های زیر محتوا های خفن و بامزه و به درد بخور تولید کنی. مثلا: تدریس زبان یا موسیقی یا آشپزی(موضوعات پرطرفدار)؛ تحلیل های بازار یا محصولات موجود و مقایسه آنها با هم؛ وبلاگ نویسی را حرفه ای و هدفمند شروع کنید؛ کتاب های الکترونیکی انتشار دهید.
    علاوه بر این موضوعات، تولید ابزار برای محیط های موجود تو بازار هم از ایده ها و حرکت های پربازدید و جذاب برای مخاطبان شما خواهد بود. مثلا ربات تلگرامی یا اینستاگرامی و …
    (منبع)
  • تبلیغات مستقیم: همانطور که از اسمش هم پیداست قراره که کسی برای فرد دیگری تبلیغات رو از تریبونی که در اختیار داره انجام بده.خب اگر تبلیغی رو بخوای بگیری که شرکت های بزرگی برای این کار وجود دارند که اکثرا هزینه های زیاد و سود مشارکت برمیدارند. اگر هندبال تبلیغ کردن هستی که باید مخاطب های مخصوص خودت و تریبونت رو پیدا کنی. مثلا تو سایت های آموزش نگهداری کودک تبلیغ فروش سر سیلندر ماشین کاری غیر منطقی است! اما خب ما اینجاییم که این کار رو برای شما راحت تر کنیم و با هزینه ای ناچیز می توانید لینک و ارتباطتون رو با افراد پیدا کنید و با کلی محیط و تریبون جدید آشنا بشید. هم تریبون خودت رو میتونی به کلی آدم نشون بدی، هم تریبون های بقیه رو ببینی و تبلیغات موثر و شبیه به مخاطب هات پیدا کنی.

خلاصه:

برای تبلیغ همیشه هزینه زیاد نیاز نیست و با شناختن ابزار های خوش قیمت و به صرفه مثل تریبون میتونی بهترین محیط های تبلیغ رو برای خودت پیدا کنی. و با رعایت نکات و کمی رسیدن به تریبون هاتون بترکونید و هر روز بیشتر از دیروز مخاطب جذب کنید و پول در بیارید…

آموزشاخبارتبلیغاتکسب و کار

تبلیغاتتریبوندرآمددیجیتالصفحات مجازیکسب و کار اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *