راهنمای ثبت تریبون


در این نوشته قصد داریم به شما مراحل ثبت تریبون را آموزش دهیم. با ما همراه باشید…

برای شروع شما نیاز به ساختن یک حساب کاربری در وب سایت “تریبون” دارید. برای این کار بر روی گزینه ثبت نام/ورود در منوی وب سایت کلیک کنید.

سپس بر روی گزینه “ایجاد حساب” کلیک کنید.

در این بخش شما نیاز به وارد کردن اطلاعاتتان دارید. پس از تکمیل اطلاعات درست، یک رمز عبور برای حساب خود انتخاب کرده و رمز عبور را تکرار کنید. سپس بر روی دکمه “ارسال” کلیلک کنید.

کد تاییدی را که به تلفن همراهتان ارسال شده است، در کادر وارد کنید.

تبریک میگوییم. شما حالا عضوی از تریبون هستید و از این پس می توانید از طریق پنل کاربری خود، اقدام به ثبت و مدیریت تریبون های خود کنید.

پنل مدیریت تریبون

ما برای شروع یک “تریبون رایگان” برای شما در نظر گرفته ایم. می توانید با کلیک بر روی دکمه “ثبت اولین تریبون”، اولین آگهی خود را ثبت کنید.

حالا اطلاعات تریبون خود را تکمیل کنید. ابتدا یک عنوان برای آگهی خود انتخاب کنید. به طور مثال: تبلیغات پر بازدید در اینستاگرام. در قسمت آدرس، لینک وب سایت یا شبکه اجتماعی مورد نظر خود را وارد کنید. مثلا: www.instagram.com/treeboon.ir/

منظور از میانگین بازدید روزانه، تعداد دفعاتی است که پست های شما در شبکه های اجتماعی و یا مطالب شما در وب سایتتان دیده می شوند. مقدار این عدد را با بررسی تریبون خود می توانید پیدا کنید.

نکته! هیچوقت سعی نکنید عدد بسیار بالا و نادرستی را انتخاب کنید. همیشه آمار واقعی بازدیدتان را بنویسید تا هم مشتریان واقعی و همیشگی پیدا کنید و هم گزارش خلاف که منجر به حذف تریبون میشود، از سوی کاربران دریافت نکنید.

در قسمت بعدی باید تعرفه تبلیغاتتان را از کمترین قیمت تا بیشترین قیمت تعریف کنید. علت انتخاب بازه ای این است که ممکن است شما تعرفه متفاوتی را برای ساعات مختلف روز، مدت زمان باقی ماندن تبلیغ در تریبون شما، تعداد بازدید، تعداد کلیک و … در نظر داشته باشید. پس قیمت ارزان ترین خدماتتان تا گران ترینشان را وارد کنید.

در این منوی کشویی، نوع تریبون را انتخاب کنید. به طور مثال ما یک تریبون اینستاگرامی داشتیم و در بخش استوری، تبلیغات میگیریم. پس گزینه استوری اینستاگرام را وارد میکنیم.

حالا نوبت انتخاب کردن حوزه فعالیتی تریبون است. از بین گزینه های موجود، اصلی ترین موضوعاتی را که تریبون شما در آن موارد فعالیت میکند، انتخاب کنید.

لوگوی تریبون خود را آپلود کنید. منظور از لوگو، تصویریست که مخاطبانتان در شبکه اجتماعی یا وب سایت شما را با آن می شناسند. انتخاب لوگو، تاثیر بهتری در دیده شدن تریبون شما توسط مخاطبانتان دارد.

از آنجایی که وب سایت “تریبون” فقط واسطه ای بین تریبون ها و تریبون جوهاست، شما نیاز به قرار دادن حداقل یک راه ارتباطی برای گرفتن تبلیغات دارید. برای این کار شما میتوانید شماره تماس، یا یک آیدی تلگرامی و یا هردو را وارد کنید تا مخاطبانتان از این طریق با شما تماس بگیرند.

بخش بعدی، توضیحات تریبون است که شما در این قسمت میتوانید هر توضیح اضافه ای راجع به شرایط تبلیغاتی خود دارید اضافه کنید. به طور مثال توضیح دهید حداقل و حداکثر تعرفه انتخابی شما برای چه خدماتی است و به چه صورت است.

نکته! فراموش نکنید در این قسمت شما باید اطلاعاتی را وارد کنید که با توضیح بیشتر شرایط تبلیغاتیتان، تریبون جوهایی را که قصد انتخاب تریبون شما را دارند، بهتر راهنمایی کند. از مطالب اضافه، درج لینک، شعارهای تبلیغاتی و … بپرهیزید و صرفا اطلاعات مفید برای آشنایی بیشتر با تریبونتان را وارد کنید.

خب! رسیدیم به آخرین بخش یعنی آپلود تصاویر. در اینجا شما امکان آپلود کردن تصاویری از نتایج حاصل شده از تبلیغات قبلی خود دارید. تصاویری که نشان دهنده ی رسیدن به مقدار بازید وعده داده شده، تعداد کلیک درخواستی و یا حتی رضایت مشتریان پیشین است. توصیه ما به شما این است حتما از تصاویر با کیفیت و واقعی استفاده کنید تا خدشه ای به اعتماد کاربران وارد نکنید.

اگر هم در حال حاضر تصویری برای آپلود ندارید، مساله ای نیست. بعد از ثبت تریبونتان و تا یک ماه آینده، حتما تصاویری برای به اشتراک گذاری پیدا خواهید کرد:))

با کلیک بر روی دکمه “ثبت تریبون”، اولین تریبون شما برای بررسی های بیشتر به مدیر وب سایت ارسال شده و نتیجه تا حداکثر 8 ساعت به اطلاع شما خواهد رسید.

توصیه آخر ما به شما رعایت همیشگی شفافیت و صداقت است. همیشه اطلاعات درستی را برای تریبون خود ثبت کنید تا کاربران به تریبون شما اعتماد کنند و مخاطب بیشتری جذب کنید.

از همراهیتان تا انتهای این نوشته سپاس گزاریم.

برای آشنایی با خدمات بیشتر وب سایت تریبون، بخش “آموزش” وبلاگ تریبون را ببینید.

آموزشتبلیغات

آگهیتریبون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *